AKTİF DEDEKTİFLİK
Gizli Müşteri
Sertifikalı sahibi eski MİT, Jandarma ve Polis dedektiflerinden oluşan uzman ekip.
%98.8 oranla Türkiye'nin en yüksek başarı oranına sahip özel dedektiflik bürosuyuz.
Türkiye’nin her noktasında 7 gün 24 saat, mesai gözetmeksizin, hizmet vermekteyiz.
Gizli Müşteri Hizmetleri
Kalite ve müşteri memnuniyeti, tüm çalışanların en üst düzeydeki standartlara inanması ve bu standartları uygulayarak müşterilere hizmet etmesini gerektirir. Gizli müşteri çalışmaları, bayilik/satış noktaları ve müşteri hizmet kanallarına sahip şirketlerin, belirlenen standartlara ne ölçüde uyulduğunu müşteri gözüyle değerlendirmek amacıyla kullanılan bir araştırma tekniğidir. Bu teknik, kurumların farklı fonksiyonlarının müşteri bakış açısıyla denetlenmesini ve sonuçların yönetim tarafından yapıcı bir şekilde kullanılmasını sağlar.
Gizli müşteri olarak, özenle seçilen ve eğitimden geçirilen dedektiflerimiz, aşağıdaki görevleri gerçekleştirir:
Gözlem ve Değerlendirme: Gizli müşterilerimiz, belirlenen kriterlere dayanarak şirketin bayilik/satış noktalarını veya müşteri hizmet kanallarını ziyaret eder. Bu süreçte, müşteri gözüyle hizmetleri gözlemleyerek, çalışanların performansını ve firma standartlarına uyumu değerlendirir.
Detaylı Raporlama: Gizli müşterilerimiz, gerçekleştirdikleri ziyaretlerin sonuçlarını detaylı bir şekilde raporlar. Bu raporlar, çalışanların güler yüz, iletişim becerileri, hizmet kalitesi, ürün sunumu gibi önemli unsurları içerir. Ayrıca, firma standartlarına uygunluğu da değerlendirilir.
Yönetim Geribildirimi: Elde edilen raporlar, yönetim tarafından kullanılır. Bu geribildirimler, çalışanların performansını değerlendirmek, eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve hizmet kalitesini artırmak için önemli bir araçtır. Yönetim, müşteri geri bildirimlerini yapıcı bir şekilde kullanarak, işletmeyi daha iyiye götürecek önlemler alabilir.
Ankara
Özel Dedektiflik Bürosu
Uzman dedektiflik Hizmetleri
15 Yıllık Saha Deneyimi
15 yıllık saha tecrübesine sahip olan uzman dedektiflerimiz gelişmiş araştırma yöntemleriyle size özel çözümler sunar.
istatistiklerimiz
Başarı Oranımız & Çalışma Şeklimiz
Herhangi bir araştırma konusu talebiyle kuruluşumuzu arayan müşteri ile, sorumlu müdürün görevlendirdiği bir müşteri temsilcisi iletişime geçer. Bu iletişim , yüz yüze olabildiği gibi müşterinin isteğine göre telefonla veya mail yoluyla da olabilir. Müşterinin hassasiyetine göre kadın temsilci de seçilebilir. Müşteri temsilcisi, talebin niteliğini öğrendikten sonra müşteriye çalışma şekli, süresi ve ücretlendirme hakkında bilgi verir, şartlar uygun ise ön anlaşmayı yapar ve müşterinin talep etmesi halinde mevzuata uygun olarak düzenlenmiş iş sözleşmesini tanzim eder.
Daha sonra sorumlu müdür, işin niteliğine uygun olan araştırma ekibini görevlendirir ve araştırma başlar. Prensip olarak araştırma ekipleri ile müşterinin doğrudan bir irtibatı olmaz ancak bazı müşterilerimiz , kendisiyle görüşen temsilcinin de araştırmada olmasını istedikleri için bu da yapılabilmektedir.
Araştırma ekibi yaptığı her işlemi kayıt altına alır. (Mesela aldatan eş takiplerinin umuma açık alanda yapılmasında , izlenen eşin gün içindeki faaliyetleri kısa kısa kaydedilerek müşteriye sunulur ve müşteride takibin aralıksız yapıldığını bilir.) Ücreti arttırıcı bir olgunun varlığında (mesela izlenen kişinin aniden şehir dışına çıkıyor oluşu veya çok lüks bir otele girişi gibi) müşteriye anlık bilgi verilerek onayı istenir. Bunun yanında öngörülemez durumlarda (aşırı olumsuz hava şartları , doğal afet , kaza , vb.) veya izlenen şahsın takibi anlama ihtimali vuku bulduğunda (aşırı tenha bir alan veya kontrollü yerler gibi) , bu durum derhal müşteriye bildirilerek , takibe o anlık ara verilir. (Bu durum çok nadir yaşanır ve görevin selameti açısından böyle yapılması uygun olup , ayrıca ekstra ücret talep edilmez.)
Yapılan araştırma sırasında beklenen delil elde edildiğinde (fotoğraf , kamera kaydı , DNA , tanık , vs.) durum hakkında müşteriye bilgi verilir ve raporlama yapılır. (Raporlama müşteri tercihindedir.) sonuç olarak elde edilenler müşteriye sunulur ve bunların tek suret olduğu hatırlatılır. Iş bitiminde personelde ve büroda kalan tüm veriler geri getirilemez şekilde tutanakla imha edilir.
Görev öncesinde , sırasında ve sonrasında her ne olursa olsun müşteri haricinde hiçbir kişi ve kuruma konu hakkında bilgi verilmez. Hizmet sonrasında da müşterilere talepleri halinde ücretsiz danışmanlık hizmeti desteği verilir.
Büronun her türlü araştırma hizmetini karşılamasının yanı sıra , en çok talep gelen alanlar ve yüzdelik dağılımı şu şekildedir ;
Bilgi bankası
Makaleler

Neden En Çok Tercih Edilen Firmayız?
Hakkımızda↗ Türkiye’nin ilk tescilli bürosu Hizmetlerimiz ↗ Özel dedektiflik hizmetleri İletişim↗ 24 saat bize ulaşabilirsiniz

Özel Dedektiflik
İlk Özel Dedektiflik Bürosu ; “Bureaudes Renseignments au Servicedes Interes Prives” adıyla 1833 yılında Paris’te

Yalan ve Yalanı Anlama Teknikleri
Birçok insan yalan söylediğinde kendini huzursuz hissettiğinden , içgüdüsel olarak bu yalanından uzaklaşmaya çalışır. FBI